|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 14:59:30 GMT -5
Her inde er: èntre / gang. Deraf kan man komme ind i et køkken alt rum hvor der er et stort åbent køkken, og køkkenbordet "stikker" lidt ud, hvor der er nogle bar stole sat. Et stykke bag dem er to sofaer, og tv, samt en mindre kamin. Her er meget hyggeligt, men dog en del moderne..
Der er også et wc, med bag også karbad, ikke helt de store men heller ikke de små..
Så er der et soveværelse med dobbelt seng, og et stort tøjskab, spejl og "make-up-bord."
Der er også et mindre rum, med spisebord med plads til 4 sidende folk, og kan gøres større. også her computeren og sådan nogle ting kan findes. Bliver ikke brugt så tit.
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 15:00:39 GMT -5
kommer op ad opgangen, og låser døren op til min lejlighed. Går ind, og lader ham komme med ind. Tager sko, og jakke af, og sætter min taske, med tingene jeg brugte i dag.
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 15:16:15 GMT -5
Kommer gående efter Kia... Tager skoene af og selvfølgelig jakken også. "Kan jeg bare stille tasken her?" siger jeg og venter på svar..
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 15:22:38 GMT -5
Nikker. ,, Ja, sæt den bare der." Svare jeg med et smil, og går ind i køknet, for at gå igennem ind til stuen - kan godt gå udenom men er en vane
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 15:27:56 GMT -5
Ligger tasken og følger med hende ind... Nikker og ser rundt..
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 15:30:30 GMT -5
,, Jamen æhm.. velkommen til ihvertfald.." Siger jeg og sætter mig på sofaen. ,, Vil du have noget ? " Spørger jeg og ser op på ham.
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 15:32:16 GMT -5
"Tak" siger jeg og smiler venligt.. "Nej tak.." svare jeg så...
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 15:38:13 GMT -5
Lader ham sætte sig hvis han vil ? Ser op på ham med et smil.
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 15:45:31 GMT -5
Bliver stående lidt tid men vælger til sidst at sætte mig i en af stolene..
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 15:47:52 GMT -5
Samler benene lidt op til mig selv. ,, Fortæl lidt om dig selv.." Smiler sødt til ham, og lytter roligt;)
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 15:52:01 GMT -5
Smiler skævt. "Hvad vil du vide?"
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 15:57:48 GMT -5
,, Hvor kommer du fra, hvad laver du, og hvad har du lavet og alt det ? " Spørger jeg med et let smil.
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 16:03:25 GMT -5
"Wow" siger jeg lidt grinene.. "Tja.. Jeg kommer fra Milano, der har jeg boet indtil jeg flyttede hertil... Har lavet lidt af hvert indenfor musik" siger jeg og smiler venligt.. Fortæller ikke detaljer, kender hun ikke bandet, skal hun heller ikke vide det:-P
|
|
|
Post by kia Jønson on Jan 1, 2008 16:10:33 GMT -5
,, Sejt.." Svare jeg med et smil. ,, Har altid gerne ville prøve at spille guitar, "svare jeg med et let smil ,, eller rettere min far tvang mig til at spille lidt.." Smiler stille, og betragter ham.
|
|
|
Post by Admin/Justin/Marco on Jan 1, 2008 16:12:32 GMT -5
"ja, jeg har stortset ikke levet af andet" siger jeg og griner lidt..
|
|